V priebehu prázdnin obohatil knižný trh nový titul vydavateľstva Christbook, slovenský preklad knihy Vzťahová výchova  od  medzinárodne uznávaných odborníkov na túto tému Wiliama a Marty Searsových.  S ich synom, Dr. Robertom Searsom, som mala možnosť sa osobne stretnúť a zhovárať v septembri roku 2007, keď som sa zúčastnila konferencie Dojčenie, pediater a vzťahy v rodine, na ktorej bol hlavným prednášajúcim.  Bola som nadšená. S  prekvapením a radosťou som zistila, že to, čo som sa snažila intuitívne uplatňovať v prístupe k našim deťom, sa volá vzťahová výchova. Okolie ma totiž „obviňovalo“, že ich rozmaznávam a ja som sa len usilovala vybudovať si s nimi vzťah, najlepšie, ako som vedela.  S tromi z našich piatich detí sme už pokojne a bez problémov prešli cez roky puberty, chodíme stále všetci radi na rodinné dovolenky a tešíme sa zo spoločne stráveného času.  Aj takouto formou sa nám potvrdzuje stále aktuálna pravda, že sa oplatí investovať čas a silu do budovania vzťahu so svojimi deťmi.

Kniha Vzťahová výchova môže byť pri budovaní tohto vzťahu skvelým sprievodcom, hovorí o tom, čo konkrétne môžeme robiť, kým sú naše deti ešte bábätká, aby z nich vyrástli zodpovední, citliví, chápajúci dospelí, schopní budovať ďalšie vzťahy.

240-stranovú knihu si môžete objednať priamo cez www.lpp.sk v sekcii Ponúkame alebo kúpiť v niektorých kresťanských kníhkupectvách.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Simona Predáčová